• Metody teatralne
  • Innowacja
  • Coaching

DLA KAŻDEGO

Skuteczna komunikacja –MR

Cele i korzyści:

  • Praktyczne ćwiczenia komunikowania się
  • Analizowanie drzewa komunikacyjnego firmy
  • Nauka na własnych błędach, analizując własną sytuację
  • Nauka podstaw skutecznej komunikacji , poznanie schematów komunikacyjnych
  • Nauka udzielania informacji zwrotnej
  • Nauka stosowania komunikatów „ja”

 

Wystąpienia publiczne

Cele i Korzyści:

  • Rozwinięcie umiejętności publicznego zawierania głosu w czasie prezentacji handlowej, imprez grupowych, zebrań zespołu, prelekcji czy wykładu
  • Nauka bezstresowego komunikowania się z widownią
  • Poznanie technik pracy głosem
  • Poznanie zasad właściwego używania gestów
  • Nauka inspirującego przemawiania
  • Praca przed kamerą pozwoli na dokładna analizę każdego wystąpienia oraz indywidualną informację zwrotną od trenera

 

Planowanie, zarządzanie sobą w czasie

Cele i korzyści:

  • nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania
  • dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących zwiększenia efektywności i wydajności pracy
  • nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasu
  • poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem
  • wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem

 

Obsługa klienta

Cele i Korzyści:

  • Nauka takich umiejętności i postaw pracy z klientami, które przełożą się na szybki wzrost sprzedaży i usług oraz dynamiczny rozwój biznesu
  • Ćwiczenia praktyczne z modeli najlepszej obsługi
  • Podniesienie umiejętności sprzedażowych
  • Nauka wdrażania nowych modeli obsługi klienta i przebudowania dotychczasowych praktyk

 

Techniki Sprzedaży – K

Cele i korzyści:

  • Dostarczenie wiedzy na temat technik sprzedaży, motywów zakupowych Klientów, badania potrzeb i oczekiwań, typów Klientów oraz radzenia sobie z zastrzeżeniami
  • Pogłębienie rozumienia procesów psychologicznych wpływających na decyzje zakupowe konsumentów
  •  Doskonalenie umiejętności pozyskiwania Klientów
  •  Ćwiczenie technik zwiększających efektywność sprzedaży
  • Długofalowe relacje z klientami
  • Wzrost kompetencji sprzedażowych
  • Wzrost satysfakcji klientów  z obsługi

 

Kreatywność nie tylko w biznesie – K

Cele i Korzyści:

  • Poznanie źródła własnej, naturalnej kreatywności – tej, którą miałaś / miałeś w sobie jako dziecko.
  • Nauka jak przekuć kreatywność na umiejętność rozwiązywania problemów i tworzenia nowych  możliwości.
  • Poznanie swojego stylu kreatywnego myślenia oraz narzędzia, które pozwolą  naturalnie rozwijać własną twórczość zgodnie z własnym stylem.
  • Nauka jak pracować nad własną motywacją w procesie kreatywnego myślenia – poznanie źródeł demotywacji

 

Life coaching  – K

Równowaga między życiem prywatnym i zawodowym – K

Model biznesowy Canvas – K

Misja, wizja, strategia – K